SEO - Posicionamiento en buscadores

Nuvies del maresme [Archivo] - Foro Bodas y Novias

PDA

View Full Version : Nuvies del maresme

Pepafornera
13-Dec-2005, 07:24 PM
Que us sembla si aqui parlem de les nuvies del maresme?

salamina
14-Dec-2005, 02:45 PM
Hola pepa jo soc de mataro i ara comencço a buscar llocs, a veure si intercanviem experiencies

seriuy
15-Dec-2005, 03:33 PM
Hola pepa jo soc de mataro i ara comencço a buscar llocs, a veure si intercanviem experiencies

yo tambien soy de mataro, como lo llevas?, yo agobiadita agobiadita

mireiablas
16-Dec-2005, 07:33 PM
Que us sembla si aqui parlem de les nuvies del maresme?

jo em caso a can baladia a argentona

esperanza
24-Mar-2006, 06:07 PM
hola hem dic esperança i soc del el masnou , m´agradaria si hem podeu dir alguna tenda de vestit per aqui el maresme i si son de talles grans millor . no hem caso fins l´any que be pero m´agradaria començar a mirar algun lloc, estic fen regim o sigui que intantere perdre alguna talla per el casament . de totes maneras gracies:animals-c

Laias
27-Apr-2006, 12:35 PM
Laia jo em dic laia y em caso a l'octubre de 2006, us recumanu que mireu casajuana a barcelona C/ València 426 els vestits són preciosos no estan malament de preu, l'atenció es genial molt simpatics i a més et prenen mides, jo m'he comprat el vestit allà fará unes dues setmanes i no són massa cars.

hola hem dic esperança i soc del el masnou , m´agradaria si hem podeu dir alguna tenda de vestit per aqui el maresme i si son de talles grans millor . no hem caso fins l´any que be pero m´agradaria començar a mirar algun lloc, estic fen regim o sigui que intantere perdre alguna talla per el casament . de totes maneras gracies:animals-c

MARIACARMEN
29-Apr-2006, 02:08 PM
Hola Chicas!!!!!! Yo Me Caso En Can Baladia El 19/05/2007.
Alguién Más??????

Martaf1
05-May-2006, 09:17 PM
Hola!!!:laugh:

Soc la Marta de Mataró i em caso l'any que ve, i he mirat el Restaurant Can Baladia, alguna opinió??

Petonets

MARIACARMEN
06-May-2006, 01:35 PM
HOLA MARTA!!! SÓC MARI CARMEN I HEM CASO EL 19/05/2007 AL RESTAURANT CAN BALADIA (ARGENTONA), I ET PUC ASSEGURAR QUE TINC MOLT BONES REFERENCIES. HI HA DOS FOROS UN DE 2006 I UN ALTRE PER LES Q ENS CASEM AL 2007, DINS DE LA PÀQ. WEB WWW.GUIANUPCIAL.COM, A L'APARTAT DE FOROS, ON TROBARÀS REFERÈNCIES DE TOTES LES QUE ENS CASEM A CAN BALADIA.
ESPERO HABER-TE AJUDAT, I QUE SIGUIS UNA CAN BALADIENSE MÉS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

esperanza
09-May-2006, 10:32 AM
me gustaria saber si os gusta este vestido para la boda civil o lo veis demasiado de ceremonia

carol
09-May-2006, 10:45 AM
es guapo yo la verdad es que no lo veo muy de ceremonia!!!

Martaf1
10-May-2006, 08:51 PM
Hola,

Gràcies per la pàgina, ja l'he visitada i està molt be.

El dissabte vaig anar al Restaurant Can Baladia, i em va agradar moltissim!, sobre tot la entrada i on està la font, sembla que estigui ambientada en la "Alhambra de Granada". Ens van donar el llibret amb els preus, i penso que es un dels restaurants millor de preu, que he vist fins ara. Encara tinc que concretar el dia de la boda, però el que està clar es que serà l'any que ve, sempre que hi hagi puesto en aquest lloc.

Bye bye.

MARIACARMEN
10-May-2006, 09:17 PM
Doncs Marta Ja Hem Diràs El Qué, Si T'animes A Ser Una Can Baladiense Mes!!!!!! Jo Vaig Mirar Uns 30 Restaurant I Et Puc Asssegurar Q Aquest És El Q En Relació Qüalitat Preu Estaba Millor, A Més, És Preciòs. El Meu Germà Va Anar A Una Boda L'any Passat I Va Quedar Realment Encantat, Diu Que El Menjar És Una Passada Sobretot L'aperitiu Perquè Posen Molta Varietat I Quantitat, I Que L'organització Està Superbé. Conec Dels Foros A Unes Quantes Q S'han Cassat Ja I Només Expliquen Marevelles. Suposso Q També És Qüestió De Sort....
Ja Hem Diràs Alguna Coseta....
Petonets!!!!!!!

sthela
13-May-2006, 04:58 PM
hola vivo en mareme y soy una futura novia estamos empezando a buscar masias del maresme q tenga hotel si alguna sabe alguna me gustaria saberlas muchas gracias
SALUDOS A TODAS

sthela
17-May-2006, 11:19 AM
me gustaria saber si os gusta este vestido para la boda civil o lo veis demasiado de ceremonia
hola mi consejo es muy bonito tu vestido y no lo veo demasiado de ceremonia mas bien medieval y considero q es perfecto para una boda civil pk no es muy cargado y ala vez sencillo pero muy bonito pk lo q me gustado mas asido las mangas son preciosas espero averte ayudado
un saludo

DELFIN25
20-Jul-2006, 12:25 PM
jo em caso a can baladia a argentona
he visto este sitio por internet y me agustado pero me gustaria saber antes de ir a preguntar alli mas o menos como sale el menu aunque yo me caso en 2008

MARIACARMEN
24-Jul-2006, 11:36 AM
HOLA DELFIN!!!!!! YO ME CASO EN CAN BALADIA EN MAYO 2007, Y TE PUEDO INFORMAR UN POQUILLO:
PRECIO MENÚS LOS PUEDES MIRAR EN LA PAG. WEB DEL RESTAURANTE WWW.CANBALADIA.COM, HAY UN PRECIO BASE AL Q TIENES Q AÑADIR EL PRIMER Y SEGUNDO PLATO. TODO LO DEMÁS: PASTEL, BARRA LIBRE, SORBETE, FLORES, MINUTAS, MAPAS INDICATIVOS DE COMO LLEGAR AL RESTAURANTE, EL MENU DEGUSTACIÓN... ESTÁN INCLUIDOS EN EL PRECIO. MÁS O MENOS, YO HE ECHADO CUENTAS Y SALE POR UNOS 120-130€ X PERS. (DEPENDE DE LO Q ELIJAS). LO ÚNICO Q TIENES Q PAGAR A PARTE ES EL DJ Q CUESTA UNOS 1.000€ (PERO SON 2 H 30MIN.). TIENES EXCLUSIVIDAD DE SALÓN EN TU BODA (SÓLO HAY DOS EN EL RESTAURANTE), ESO QUIERE DECIR, Q NO TIENES HORA DE SALIDA, TU BODA PUEDE DURAR LO Q TU QUIERAS.
SI TE RECOMIENDO EL RESTAURANTE ES XQ TENGO MUY BUENAS REFERENCIAS, YO X ESO LO HAGO ALLÍ, Y POR SUPUESTO, XQ ES MUY BONITO!!!! MIRA LA PAG. WEB WWW.GUIANUPCIAL.COM, Y EN LOS FOROS 2006 Y 2007 ENCONTRARAS MUCHISIMAS REFERENCIAS. EN ESTOS MESES SE HAN CASADO VARIAS CHICAS Y HAN COLGADO SUS CRÓNICAS, Y TE PUEDO DECIR Q TODO LES HA SALIDO GENIAL, DICEN Q LA COMIDA ES UNA PASADA DE BUENA Y ABUNDANTE, Y LA ORGANIZACIÓN EXCEPCIONAL.
BUENO YA ME CONTARAS Q DECIDES, Y CUALQUIER DUDA PASATE X EL FORO.