SEO - Posicionamiento en buscadores

banquets a lleida [Archivo] - Foro Bodas y Novias

PDA

View Full Version : banquets a lleida

evapanal
12-Dec-2005, 04:30 PM
cerco un lloc per mes de 300 convidats i que estigui be de preu, algun suggeriment, please.

juleta
21-Dec-2005, 01:03 PM
cerco un lloc per mes de 300 convidats i que estigui be de preu, algun suggeriment, please.

potser estaria be un catering

esther_rp
20-Apr-2006, 12:53 PM
ufff...300 convidats... jo em queixava!! nosaltres hem comptat 215... ho farem a la fonda, perquè és el més barat que hem trobat, la veritat és que una boda amb tanta gent si no vas sobrat has de buscar el més econòmic o sinó un catering, però per això també has de tenir un lloc on fer-ho! ànim! quan et cases? jo el 9/06/07. Encara no he reservat a la fonda, però em van dir que no hi haurà problema, encara que per assegurar-me'n ho faré la setmana que ve ja!

lleida
13-May-2006, 01:45 PM
Jo també em caso a la Fonda, al juliol, pero ja fa molt temps que ho tinc reservat... tu encara no esther? sino et keda res¡¡¡ bueno, aixo kuan ho vas escriure.... ara ja segur q ho tens, doncs ja em contarás que tal...

Vanesa

cristinita
17-May-2006, 11:24 AM
hola a todas!!yo me caso el dia 1 de julio de este año..y habia pensado k ese dia ara mucha calor, me gustaria que me pudierais ayudar ha encontrar abanicos de novia aqui en lleida ya que nose donde buscar.muchisimas gracias
:compute:

Joana07
09-Aug-2006, 10:24 AM
Yo me caso el 07/7/07y ya tengo iglesia, restaurante y fotografo....yo lo hago en el reskitx de Mollerussa habeis ido alguna vez??? a mi fue el sitio ke mas me gusto...Otra cosa si ke sois gente no??? 200, 300!!! pues si nosotros seremos unos 100!!!

blau
09-Aug-2006, 06:47 PM
hola jo hem caso 2juny 07 al castell de montsonis(artesa d segre)....i som 150pers. + o -......i jo que pensaba que erem molts......jeje...a mi falte el fotrograf que no se x on començar...algu sap algu que sigui modernet x lleida?

rosa131007
10-Oct-2006, 12:01 AM
El millor fotògraf és el toni prim, www.toniprim.com (http://www.toniprim.com), però no és massa barat...

Volia saber qué en penseu: Fonda o Prats?

1 any i 4 dies!

Key
21-Dec-2006, 03:25 PM
Quan val el cobert a la Fonda?? Nosaltres hem mirat varios llocs, tipo carpes, com Mas del Chep, Can Moli, Mas dels Arcs, Palau de Margalef...i més o menys tots estan per un estil, entre els 100 i 120 x persona...300...deunidó...jo que els 160 els trobava ja considerables...Margalef m´agrada molt com a recinte etc, el problema es que has d´asegurar que són 150 persones mínim, o sigui que si eseu entre els 200 ideal per si al final falla gent que contaves, ara, la veritat es que per 300 potser es queda petit, no ho se certament... I de Petit Català n´heu sentit com està?

anna74
30-Jan-2007, 03:37 PM
El millor fotògraf és el toni prim, www.toniprim.com (http://www.toniprim.com), però no és massa barat...

Volia saber qué en penseu: Fonda o Prats?

1 any i 4 dies!
Hola, jo he sentit a parlar de fotografia ekip de manresa, estaven a la fira de lleida... sabeu alguna cosa?? M'han dit que son molt moderns i de preu estan be...???

Nahia
15-May-2007, 08:30 PM
Hola, jo em caso el dia 14-06-08 i hem casare a la fonda, jo he anat varies vegades i esta molt be, a la prats no m'agrada molt.