SEO - Posicionamiento en buscadores

Can Marlet [Archivo] - Foro Bodas y Novias

PDA

View Full Version : Can Marlet

kate
19-Jul-2005, 11:13 PM
Buenasssss a tod@s !!!!

Me caso en Septiembre del 2006 y lo celebraremos en este restaurante.
Me gustaria, si alguien lo conoce o ha estado en alguna boda, tener alguna referencia de él, ya que nosotros lo hemos visitado y en la visita nos atendieron muy bien, el sitio es muy bonito, pero me gustaria tener opiniones de personas que hayan asistido como invitados, el trato que recibieron, la comida... etc.

Espero vuestros comentarios.

Gracias
Saludos

lulu
25-Jul-2005, 11:54 AM
Hola Kate.
El sitio esta muy bien. Yo fui a una boda y la verdad es que estuvo genial.
Creo que no te equivocas si loo celebras allí.

marie
25-Jul-2005, 01:05 PM
Hola Kate,
por donde empiezo?
Yo he ido a dos bodas a Can Marlet. Te cuento.
En la primera, la comida no estaba mal, pero estábamos muy apretados (quizás éramos demasiados para el salón).
En definitiva, el sitio está bien,
Espero haberte ayudado.

Besos

kate
26-Jul-2005, 09:15 PM
Hola a tod@s!!!!

Gracias por vuestras opiniones, sólo queria tener una idea general de todos aquellos que han visitado este sitio, pero mi decisión está tomada por lo que ninguna opinión que sea negativa me va a hacer cambiar de idea.

Asi es que, por favor, no discutais sobre este tema, os agradezco vuestra participación y espero que alguien más opine acerca de este restaurante, acepto todo tipo de criticas y comentarios.

Un saludo

kate.

Desti
27-Jul-2005, 05:56 PM
Tienes razón Kate,
De todos modos, seguro que ese restaurante está super bien.

Un abrazo

Felicity
28-Jul-2005, 12:42 PM
Ostras Desti, no te pongas así, seguro que marie no lo hizo con mala intención. Dijo lo que pensaba de ese restaurante y ya está.
De todos modos si Kate ya ha tomado la decisión, pues ya está. Por mucho que le digan lo tiene claro.

Un beso :)

Txera
28-Jul-2005, 12:45 PM
Hola Kate, yo estuve en una boda el año pasado. El problema era que los novios se empeñaron en celebrarlo allí y éramos demasiados. Por lo demás, todo fue bien.
La comida no está mal, aunque quizás no se compense mucho Calidad- precio, pero eso es algo que los que nos casamos en Cataluña tenemos que pagar. Y si no, que alguien me diga un restaurante que den bien de comer y sea barato, que celebro allí mi boda.

Espero haberte ayudado.
Un beso ;)

jan
07-Aug-2005, 02:52 AM
Hola Kate, yo he estado de invitado en tres bodas y la verdad es que estamos encantados y estamos pensando en casarnos allí, las mesas siempre las he visto redondas y no corridas y en los menús que tenemos no hay langosta así pues creo que la chica esta, com se llama...da igual creo que se está equivocando de sitio.
El sitio es privilegiado por lo menos a nosotros nos encanta, que digan lo que quieran, sabes...es que tienen envidia.

Buenaado esssss a tos !!!!

Me caso en Septiembre del 2006 y lo celebraremos en este restaurante.
Me gustaria, si alguien lo conoce o ha estado en alguna boda, tener alguna referencia de él, ya que nosotros lo hemos visitado y en la visita nos atendieron muy bien, el sitio es muy bonito, pero me gustaria tener opiniones de personas que hayan asistido como invitados, el trato que recibieron, la comida... etc.

Espero vuestros comentarios.

Gracias
Saludos

jan
10-Aug-2005, 09:47 PM
Hola Marie, perdona no era mi intención ofenderte, sin embargo sigo pensando lo mismo creo que es un buen sitio para celebrar la boda. :)

marie
11-Aug-2005, 11:13 AM
Ok jan.
Cada uno tiene su opinión. ;)

kate
27-Aug-2005, 10:12 PM
Buenas a tod@s!!!!!

No pasa nada, cada uno tiene una opinión y yo las respeto todas, creo que eso tenemos que hacer todos, yo simplemente queria que las compartierais conmigo, pero una cosa tengo bien clara, y es que se diga lo que se diga de este restaurante me casaré alli, porque si nos ponemos a guiarnos por las opiniones de los demás, no quedaría ningún restaurante de cataluña para celebrar el banquete ya que siempre habria gente que nos diera opiniones negativas por experiencias que tuvieran.
Marie, creo que para celebrar los banquetes de boda hay muchos factores
que influyen, por lo que me cuentas, al igual los novios no eligieron bien el salón, ya que debian haberse dado cuenta de que los invitados estarían como una piña de juntos. Por otro lado, dependiendo de la comida que elijas, te expones a que el dia de la boda no esté bien. Yo por ejemplo no se me ocurrirá poner solomillo ya que es una carne que la gente tiene gustos muy personales, a unos les gusta mas tierno, a otros un poco más pasado... Con la Langosta no tendremos problema, ya que no nos gusta, de todas formas tomo nota.
Me decantaré mas bien por alguna carne tipo asi como el redondo de ternera que más o menos está igual para toda la gente.
El banquete lo haremos en la carpa, las mesas son redondas y ya he visto el salón montado para 200 personas, nosotros no llegamos a las 150 y vi que quedaba bastante espacio entre mesa y mesa...
Pues eso, es un poco de todo, me podrá salir bien o mal, pero cuenta que esto pasa todos los restaurantes.
A mi me encanta el lugar, asi es que espero que me digais mas cosillas puesto que para eso he creado el post.
Jan, gracias por contestar, por lo que veo te gusta el lugar, asi es que si quieres ya te ire contando como me va.

Un saludo y perdonad por la extensión, es que me he puesto a escribir...

Unregistered
16-Dec-2005, 05:09 PM
Hola chicos y chicas, hace justo un par de dias unos novios que reservaron su banquete de boda en Can Marlet me comentaron sobre este foro y estuvimos charlando sobre el tema... me hicieron varias preguntas como estas cuestiones que se ponen entredicho... que si las mesas eran corridas, que que pasa con la langosta....
No he podido evitar entrar en el foro y ver lo que se cuece...Pues bién deciros que Can Marlet hace más de 12 años que no trabaja con mesas corridas y no tenemos Langosta en los menús. Los salones se contratan proporcionalmente a los comensales, puede que finalmente no se ajuste y sean más o menos de lo pronosticado inicialmente y queden más estrechos o más amplios.
Finalmente deciros que no tengo costumbre meterme en foros pero en este caso me he sentido obligado como persona y como profesional y para los que duden estais invitadisimos a visitar nuestras instalaciones y sacar vuestras propias conclusiones.

Saludos a todos, y buenas fiestas...

Josep Pujol i Marlet
Dirección Banquetes Can Marlet

Unregistered
04-Jan-2006, 12:29 PM
Hola chicos:

Tan solo deciros que nosotros (Xavi y Montse) nos casamos en Can Marlet en el año 2003.

Hicimos el convite en la carpa, las mesas eran redondas, y en el menú no había lagosta.

Si me vuelvo a casar, lo volveria a hacer en Can Marlet.

El trato fue estupendo y la organización también,.

Nosotros nos quedamos con algo de famili a dormir el día de la boda (y eso que era boda de mañana) y nos lo pasamos estupendo, ...., nos llovio justo en el momento del pica-pica, pero da igual nos lo pasamos muy bien.

Además Josep es un encanto y creo que son muy razonables (no sabéis lo que os podéis llegar a encontrar por allí).

Os deseo una feliz boda !!!!!

Unregistered
11-Jan-2006, 03:48 PM
Hola Kate!!!

Estuve en Can Marlet en julio del 2003, en la boda de una amiga.
A mi me encantó el sitio, comimos muy bien y fue todo genial... asi que puedes estar tranquila.

Las mesas eran redondas y si no recuerdo mal, en el primer plato habia langosta o bogavante a la plancha, que estaba de muerte!!!

Felicidades y que vaya bien tu boda!

christinayjorge
01-Jun-2006, 11:28 PM
Hola Kate, sabes quiien soy?? :aniolek: jaja... A mi m parece q as elegido el mejor restaurante de Cataluña... jaja.
Bueno que te voy a decir yo si cuando m dijiste cual era m fui yo tambien a reservar... ahora!!! como el dia d tu boda no m guste... voy a por ti jajaja. Besitossss :xyxwave:
Cris Y Jorge

Nona
21-Jun-2006, 11:49 AM
:affection Nom: anna calavera villanueva
Població: sant feliu de codines
Opinió: Molt Bona
Comentari: Hola!! M\'han vingut molts records al cap veient la vostra pàgina. Tinc un record tan bo de vosaltres que fins i tot animo moltes parelles amigues a que vinguin al vostre restaurant. la majoria de la gent que va venir al casament ens han dit que és el millor al qual han anat. el menjar immillorable. l\'única cosa que em queda dolenta és que el meu pare ja no està entre nosaltres per aixo tambe em dol veure les fotos i imatges pero be, es la vida. Una abraçada imolta sort. Anna i Josep

Nom: Armand Coloma i Montserrat Cañas
Població: Fogars de la Selva i Llinars del Vallès
Comentari: Jo(núvia) vaig celebrar la meva comunió a Can Marlet, els meus tiets s´hi van casar...sempre havia tingut clar que havia de ser aqui, per un entorn fantàstic, elegant i amb estil. Vam decidir-ho sense saber com actualment treballava el personal d´aqui doncs feia 18 anys que havia fet la comunió! Haviem llegit els comentaris d´altra gent i ens semblava difícil que a tothom li hagués agradat i que tothom en tingui una opinió tant bona. Ens vam casar el 1 de maig de 2.006, va fer un dia preciós lo que va permetre fer un aperitiu a l´aire lliure esplèndid.Els convidats van quedar encantats de la varietat ,qualitat i quantitat del menjar que es va oferir. El timming proposat per en Josep va resultar un èxit, estava tot molt ben calculat de manera que els convidats van fer-me saber que l´aperitiu es va servir puntual i sense esperes.El dinar va començar a una hora prudent amb un servei de cambrers molt professional i atent. En cap moment el dinar es va fer massa llarg entre plat i plat, deixant el temps just per disfrutar de cada moment en el seu temps. Els convidats rebien tots quasi alhora el servei del plat lo que denotava una bona sintonia entre cambrers i bon servei. El disc-jockey va saber posar el ritme que tocava a cada monent. Podria dir moltes coses més, però els convidats van quedar encantats,m´ho deien i s´els hi notava a la cara.Què més podem demanar uns nuvis el dia del nostre casament. Vam ser molt feliços perquè ens ho vam passar molt bé i a més estem contents perquè vam convidar a la gent que més estimàvem i ens sentim satisfets d´haver-los portat a un lloc de categoria i de distinció.Ens sentim orgullossos de dir que al nostre casament hi va haver un nivell molt alt a nivell de servei i de professionals que van participar en el nostre casament. Estem molt satisfets.

Nom: LLUIS ARTIAS TORNES I LAURA SANCHEZ BENITEZ
Població: breda
Comentari: EL 19 D\'AGOST 2000 VAM CELEBRAR EL NOSTRE CASAMENT I VA SER PERFECTE. ESTEM ENCANTATS AMB EL TRACTE QUE ENS VAREU DONAR. GRACIES

Nom: Helena Alcalá
Població: El Prat de Llobregat
Comentari: Per mi un bon dia no només significa un bon dinar, sinó romandre en un lloc a la natura, d\'una bellesa inigualable i un tracte decorat. Tot això ho reuneix Can Marlet. No només vaig degustar uns plats elaborats, sinó que estava rodejada de natura en un marc incomparable i atesa per un equip de bons professionals. En resum, un bon lloc per passar una bona estona.

Nona
21-Jun-2006, 11:50 AM
Nom: Ruben Ortiz
Població: Sant Cugat del Vallés
Comentari: Can Marlet es un lloc exepcional. Per la meva futura dona i jo ha estat molt especial. Ens em promés de la millor manera possible. El tracte que em rebut ha sigut maravellós. El menjar espectacular i l\'entorn encantador. Gracies a tots els que feu possible aquest indret tan especial.

Nom: Gemma i Xavi
Població: Hostalric
Comentari: El 8-10-05 vam casar-nos en aquest meravellós indret. Vam poder gaudir d\\\'una manera increïble d\\\'aquest dia tan especial gràcies a la impecable organització per part d\\\'en Josep i tot l\\\'equip de Can Marlet. Ahir, 9-12-05, vam tenir el plaer de tornar a Can Marlet... i disfrutar d\\\'un altre casament però aquesta vegada com a convidats... i vam poder recordar altre cop el gust exquisit en els detalls de Can Marlet. Us volem donar altre cop les gràcies per ajudar-nos a que aquell dia fos inoblidable. Un petó molt fort!!

Nom: sonia
Població: Mataró
Opinió: Muy Buena
Comentari: El 24 de Julio de 2004 mi marido y yo celebramos nuestra boda en Can Marlet... fue genial!!! nos lo pasamos súper bien, los invitados quedaron muy contentos y la verdad es que nosotros quedamos muy satisfechos del buen trato del personal de Can Marlet y de la comida... estaba mucho más buena que en la degustación de Menús. Sin duda, un día inolvidable que volvería a repetir sin lugar a dudas en Can Marlet. Un saludo, Sonia.

Nom: ivan bautista
Població: Barcelona
Opinió: Muy Buena
Comentari: Una experiencia inolvidable, he estado en varias bodas en su etablecimientoy me ha encantado

Nom: Olga Rodríguez
Població: El Prat de Llobregat
Comentari: Nosaltres vam celebrar el nostre enllaç a CAN MARLET el passat 14 de maig i la veritat és que tot va sortir de fàbula gràcies a la feina ben feta d\'uns professionals com els de Can Marlet. Tots els convidats van quedar contentíssims amb el lloc, amb el servei i com no, el menjar. Va ser un dia inolvidable. Felicitats a tot l\'equip per una organització tan acurada i una feina tan ben feta. Gràcies per tot Olga.

Nom: Jordi Vila i Yolanda Lorente
Població: SABADELL
Comentari: El dia 25/6/2005 vam celebrar el nostre casament a can Marlet. Va ser un dia inolvidable, gràcies al meravellós entorn, el temps que va acompanyar, el magnífic servei, i uns esplèndids convidats. Vam celebrar una cerimònia civil en la carpa, i recordarem com un dels moments més emocionants de la nostra vida quan vam entrar-hi tots dos junts acompanyats per la cançó The song of the Sun de Mike Oldfield. Segur que hi tornarem més endavant, per recordar aquest dia que va ser tan especial per nosaltres.

Nom: Abel García Montes y Laura Cuadros Martinez
Població: santa coloma de gramenet
Comentari: El pasado 28/mayo/05 celebramos nuestro enlace matrimonial en Can Marlet y lo único que lamentamos es que el día se nos hizo corto (teniendo en cuenta que tuvímos que alargar una hora más de barra y música), desde el día de la confirmación y reserva (mayo 2004), hasta el día de la boda todo fueron atenciones y facilidades por parte del personal de Can Marlet y en especial las del sr.Josep responsable y coordinador de todos los detalles del enlace;documentación, música, decoración floral, aperitivo, obsequios pastel, brindis, habitaciones de invitados y un largo etc de detalles, nada se improvisa. Con este mensaje queremos agradecer todas las atenciones recibidas y animar a las futuras parejas a que depositen su confianza en la profesionalidad de Can Marlet en un día tan importante como es el de nuestra boda; Mi mujer y yo tenemos claro donde pasaremos nuestro primer aniversario y si la salud nos lo permite donde celebraremos las de plata, Gracias de nuevo y un saludo Josep. PD: si hará Sol o lluvia es lo único que no pueden garantizar, a nosotros nos hizo un día maravilloso.

Nom: PACO I NÚRIA
Comentari: Hola Josep, com saps vam celebrar el nostre enllaç en el vostre restaurant el passat 17 d'abril. Només volem agraïr-vos l'excelent servei que ens vau donar, tant per part teva com de tot el personal implicat en la cerimònia, cambrers, etc.... Tot perfecte. La gent va quedar molt contenta tant de l'entorn, com del bon servei, com de la bona qualitat de l'aperitiu i del menjar. El recomanarem a tothom.

Nom: Eva
Població: mataro
Comentari: He anat a dinar alguns cops en el vostre restauranti la veritat es que m'agradat molt. Per començar el servei de les cambreres ha estat perfecte, m'he pogut sentir com a casa. El dinar boníssim i les vistes extraordinàries. El que m'agradat molt han sigut les vostres postres. Repetiré. Moltes felicitacions!!!!!!!!!!

Nom: sergio y sandra
Població: barcelona
Comentari: Hola ya han pasado 3 meses de la boda y llega la estabilidad después de unos meses agetreados,llega el momento de dar las gracias por la magnífica boda que montasteis, tanto en organización como en calidad e incluso iría más allá, por vuestra paciencia y animo en los momentos que más nervios teniamos. Muchas gracias por todo y si nos volvemos a casar, contar con nosotros. Sergio y Sandra

Nom: maite i pedro
Comentari: hola a tots! som la maite i el pedro. Enncara tots els nostres amics ens feliciten pel dia tan meravellos que ens vareu fer passar. Tothom va quedar enamorat del paisatge que envolta el restaurant i encantats amb el tracte i servei que ens vareu oferir.Les vostres atencions van fer possible que no ens haguessim de preocupar de res en un dia tant especial, fent d´aquest un dia inoblidable. Animem a tots els nuvis a que gaudeixin de la experiencia. molts petons i gracies per tot.

Nom: SUSANA GALDERIQUE
Població: SALT (GIRONA)
Comentari: Hola a tots, ens vam casar el 19 d´Abril d´aquest 2003 i des d´akí us vull donar les gràcies per fer d´akest dia el millor de la nostra vida.Recomano a tothom k vingueu a visitar akest paradís, la gent i el lloc,tot és meravellós.Tot va sortir rodó, un conte de fades.Moltes gràcies, TONI I SUSANA

Nom: Mireia i Eric
Població: Corbera de Llobregat
Comentari: Hola Josep i a tt el personal de Can Marlet, no sé si ens recordeu, sóm l´Eric i la Mireia, ens vam casar el proppassat 29 de març aqui a Can Marlet; només podem dir que tant nosaltres com tots els nostres convidats vam quedar meravellats tant de l´entorn, que és fantàstic, com de l´aperitiu i el dinar, i per descomptat del servei que ens vau donar i totes les atencions.La tranquil.litat que dóna saber que tot està perfectament organitzat,ens va deixar divertir molt més pq no haviem de preocupar-nos de res.Recomanariem Can Marlet a totes les amistats per a qualsevol celebració. Moltes gràcies.

Nom: Jordi Domenech
Comentari: Varem celebrar el nostre casament el 17/03/01 i nomes tinc bones paraules per definir com va anar tot. A més de l'incomparable entorn, magnific servei i millor menjar, el fet de casar-nos sentint el brollar del rierol, es un dels records que ens emportarem a la tomba.

Nom: Joanne Alvarado
Població: Malgrat de Mar
Comentari: Haig de dir que em va impressionar molt l'entorn en el qual es troba enmarcat el seu Hotel-Restaurant, doncs sóc una amant de la natura , i evidentment del parc natural del Montseny.És un marc incomparable on celebrar festes com la que he viscut aquest passat cap de setmana:el casament d'un meu cosí-germà.¡Felicitats!

Nom: Albert Fontrodona Guillén
Població: Malgrat de Mar (Barcelona
Comentari: El dia 27-04-02 varem celebrar el nostre convit. El servei va ser excel·lent, el menjar magnífic, l'entorn fantàstic, va ser un èxit en tots els sentits. Gràcies per fer encara més especial el dia del nostre casament. Us recordarem sempre.

Nom: MONTSE I OSCAR
Població: Sant Celoni
Comentari: Hola a tots!! L'any que ve ens casem aquí recomenats per moltíssima gent i no m'extranya perquè veient el que vem veure la veritat és que és sorprenent. Ja us ho explicarem

Nom: Pere
Població: Tossa
Comentari: Primer de tot felicitar-vos pel vostre servei. Els jardins i el restaurant és fantàstic i trobo que està tot molt ben distribuit. Només felicitar-vos i donar les gràcies pel bon servei que vam rebre el passat cap de setmana quan hi vam ser.

Nom: Joan Creus Alió
Població: Mataro
Opinió: Bona
Comentari: Fa uns dies vaig estar-hi en un casament i posteriorment ens vam quedar a dormir a l'hotel, doncs bè el recomano a tothom que busqui un lloc privilegiat per casar-se o probar un hotel sobretot molt acollidor. NOSALTRES REPETIREM Gràcies Can Marlet

Nom: clara pons lloveras
Comentari: Atenció a tothom, us recomano plenament que aneu a visitar aquest maravellós espai, on hi trobareu pau i una gran bellesa, a part d¡un tracte excelent dels seus treballadors. És una visita obligada per aquell enamorats de la muntanya i sobretot del Montseny. El menjar i la presentació és insuperable i l'hotel és maravellós i molt acollidor. FELICITATS, CAN MARLET PER TENIR UN PARADÍS APROP DE TOTS NOSALTRES. clara.