SEO - Posicionamiento en buscadores

Restaurant palmira [Archivo] - Foro Bodas y Novias

PDA

View Full Version : Restaurant palmira

oliveta
16-Dec-2005, 07:26 PM
hola nenes, heu sentit parlar del resturant palmira?

kiklito
17-Dec-2005, 06:52 PM
si es un del que vull mirar, crec que esta força be

Ely
18-Dec-2005, 01:42 PM
Hola, jo em casó el juny de 2006 i ho faig a la palmira. La meva familia ha fet varis banquets en aquests restauranta i sempre hem quedat molt bé.

Brenda
29-Mar-2006, 03:18 PM
Hola, jo em casó el juny de 2006 i ho faig a la palmira. La meva familia ha fet varis banquets en aquests restauranta i sempre hem quedat molt bé.

I què tal està de preus? Si tu hi has estat a varis banquets els deus de conèixer be... Nosaltres ens casem al Juliol del 2008 i estic mirant restaurant.

laura25
18-Apr-2006, 01:26 PM
Hola a totes!
Jo em caso el juliol de 2007, però per sort el restaurant que tinc agafat no és la Palmira... La meva família sempre ha fet totes les cel.lebracions a la Palmira (dos casaments, un bateig, dues comunions i múltiples aniversaris), però quan el restaurant era regentat per la Senyora Palmira. Aquesta senyora (amiga de la meva família) va morir ara farà dos anys i el restaurant el va agafar en José Gabriel González (tal i com indica la pàgina web del restaurant).
Aquest senyor, és un xef excepcional i una molt bona persona (ho sé perquè desde que ell regenta el Restaurant Palmira em fet allà una cel.lebració de més de 60 persones pensant que el resultat seria bo...) Doncs bé, el servei va ser pèsim, el tracte rebut per part de la seva germana (i relacions públiques del restaurant) increiblement fastigós. I el preu (que en principi semblava raonable) va resultar a l´hora de pagar molt més car d´allò pactat.
Us convido a veure altres llocs.
A nosaltres ja ens ho van advertir i per no fer cas ens va anar malament...
Si ja teniu data en aquest restaurant, sols us recomano que estigueu molt a sobre dels preparatius i que SOBRETOT sempre pacteu amb en José Gabriel, MAI amb la seva germana...

Ely
01-May-2006, 09:56 PM
Hola Laura, jo em caso el mes que vé a la Palmira, i si que tens raó. He tingut problemas amb la germana del gerent que es la Carmen, m'ha tracta molt malament, em va arribar en el menu de degustació que si era tonta, bueno........ horrible! peró ja no estic a temps de cambiar-ho. Despres de parlar amb el gerent i explicarli la situació , aquesta Sra. ( si es que es pot dir així) es va disculpar amb mi, peró la veritat es que no em te gens tranquila aquesta situació. Ja hos explicaré cuan hagi passat el dia que tal han sortit les coses.

julietta
09-May-2006, 12:47 PM
hola nenes, heu sentit parlar del resturant palmira?hola em dic julietta i una amiga íntima meva es va casar el dia 11 de març i ens van tratar molt bé, tant al sopar de preparació del banquet, que va ser molt bon menjar preparat pel germà de la Carme i exquisit.
Durant tot l'aperitiu vem estar atessos amb molta cura per la Carme, no solament als nuvis sino a tots els comensals. Una nota important es que la Carme va preparar una brasseria amb músics de veritat i tot l'aperitu que va durar una hora i mitja, realment el temps va acompanyar, es va passar en un tres i no res.
El dinar perfecte, desde luego per la meva amiga va ser un dia inolvidable, i he vist els comentaris de la laura25... jo si que sé que em casaré a la Palmira, l'any 2007.

laura25
15-May-2006, 12:56 PM
Hola Julietta!
M´alegro de que la teva amiga tingués tanta sort cel.lebrant el seu casament a la Palmira. Primer de tot, vull que quedi clar que en cap moment he criticat el menjar ni el xef (coincidim en que és "exquisit") i en segon lloc el que he criticat i seguiré fent-ho és a la Carme. És una maleducada i una prepotent. No sé si no ho has llegit, però hi ha noies a les que fins i tot les ha insultat... així que si tens tan clar que et casaràs allà al 2007, sols puc desitjar-te MOLTA SORT i dir-te que ETS MOLT VALENTA havent tantes crítiques del Restaurant (que no sols son meves...).

laura25
15-May-2006, 01:01 PM
Hola Ely!
Em sap greu no haver-te dit res abans (no entro molt sovint a aquesta pàgina). Espero que el teu casament hagi anat tan bé com el de l´amiga de la "valenta" Julietta... t´ho mereixes per la mala estona que et va fer passar la Carme.
Una abraçada.

monicadr
29-May-2006, 08:16 PM
Holaaaaaaa.

Yo estube el sabado pasado en una boda en el restaurante la palmira y estubo muy bien.

Por cierto, yo m caso el 1 de julio y lo celebro en el restaurante Mas Corts.